×

معرفی بهترین قالب های آموزشی ایران و جهان

آموزش, افزونه وردپرس, قالب وردپرس Jafarkhan 12 خرداد 1400

در این مقاله سعی داریم بهترین و پرفروش ترین قالب های آموزشی lms وردپرس را خدمتتون معرفی کنیم!


همانطور که میدونیم امروزه اکثر مشاغل مربوط به آموزش و مدیریت دروس به خاطر کووید 19 به صورت اینترنتی مشغول به کار شدند.
در ایران نیز کم کم این شیوه آموز راه افتاده و یه جورایی داره خودنمایی میکنه 🙂 برای همین ما چند قالب وردپرس خدمتتون معرفی می کنیم تا بتونید با استفاده از بسته نصبی آسان سایت خودتون رو بالا بیارید. (در صورت نیاز به راهنمایی تماس بگیرید).


شماره یک : قالب ایکادمی
این قالب جدید ترین قالب آموزشی جهان و ایران می باشد که تونسته با داشتن امکانات زیاد به علاوه آپدیت و پشتیبانی رایگان رتبه اول این لیست را برای خود بکند.

قالب Ecademy یک قالب وردپرس آموزشی است که برای آموزش و برگزاری دوره های آنلاین طراحی و ساخته شده است. این سایت برای موسسات آموزشی، ارائه دهندگان دوره های آنلاین، آموزش آنلاین، مدیریت یادگیری، آموزش صدور گواهینامه فروشنده، مدارس، LMS، آموزشگاه زبان، ارائه دهنده یادگیری از راه دور و… مناسب است.
قالب وردپرس ایکادمی ایجاد شده با LearnPress ،Elementor ،ACF Pro ،Redux ،Bootstrap 4.4.x و CSS. همچنین، Sass که در قالب استفاده شده است. قالب ایکادمی سازگاری کامل با افزونه های محبوب آزمون ساز : مانند لرن دش، توتور LMS و  کاملا سازگار است و افزونه لرن دش نسخه اورجینال به عنوان هدیه ارسال می شود.

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید

قالب ایکادمی
برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید


رتبه دوم این لیست قالب ایدوو کاو می باشد که در بین محصولات آموزشی دارای بیش از 10 دموی آماده و حرفه ای و البته فارسی و راست چین می باشد. قالب ایدوو کاوو دارای بسته نصبی آسان است و با چند کلیک همانند دمو بالا میاد.

قالب آموزش آنلاین ایدو کاوو، قالبی بسیار حرفه ای و دارای طراحی بسیار زبیا و شگفت انگیز با انواع خصوصیات عالی جهت ایجاد سایت آموزشی با چند کلیک است. برای قالب 12 دمو مختلف کاملا اختصاصی و بی نهایت المنت مدرن طراحی شده است که می توانید تمامی دموها را برای لرن پرس و لرن دش داشته باشید. Educavo دارای ابزارک های اختصاصی برای المنتور و سایدبارها است که با استفاده از آن ها و المنتور می توانید بی نهایت دمو و طرح اختصاصی و مختص به خود خلق کنید. در این قالب می توانید علاوه بر دوره های آنلاین، محصولات فیزیکی را نیز می توانید به فروش به رسانید و همچنین نمایش رویدادهای حضوری را نیز داشته باشید که کاملا حرفه ای و بدون نقص طراحی شده است.

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید

قالب وردپرس آموزشی

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید


رتبه سوم این لیست قظعا پیش بینی شده بود. قالب استادیار جذاب ترین و پرفروش ترین قالب جهان و ایران می باشد در زمینه کاری آموزشی و فروش دوره. قالب استادیار توسط برنامه نویسان قهار ایرانی کاملا سفارشی سازی شده و قابلیت های زیادی به آن اضافه شده است.
قالب studiare وردپرس یک قالب مناسب برای فروش دوره های آموزش آنلاین می باشد. این قالب آموزشی وردپرس اورجینال بوده و بر پایه ووکامرس طراحی و کدنویسی شده است  و در پاره ای از موارد بهبود کاریی نسبت به نسخه اصلی اعمال شده که در ادامه به کارکردهای آن می پردازیم. نکته مهم در خصوص قالب استاد یار این قالب برای نخستین بار در ایران توسط سان کد و در سایت راست چین ارائه شده است. آخرین نسخه ارائه شده توسط سازنده اصلی قالب (نسخه 1.1.0)می باشد. با توجه به درخواست های کاربران و بررسی ابعاد دقیق نیازهای کاربران بروزرسانی های جدید فارغ از سازنده اصلی و توسط سان کد انجام می شود.

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید

بهترین قالب آموزشی با بسته نصبی

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید


چهارمین قالب برتر که معرفی میکنیم قالب ایدامی هست. قالب ایدامی چند سالی هست منتشر شده و طرفدارای خاص خودش را دارد. قالب ایدامی دارای ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد.

در این قالب آموزشی محدودیت معنا ندارد. ایدامی نسل جدید قالب های وردپرس است که شما میتوانید صفر تا صد آن را با صفحه ساز و بدون کوچک ترین کدنویسی پیاده سازی کنید. از هدر و مگامنو گرفته تا فوتر را میتوانید با افزونه المنتور و بیش از ۳۰ المان اختصاصی طراحی کنید و یک سایت کاملا استاندارد و حرفه ای را عرضه کنید. قالب آموزشی وردپرس ایدامی پلاس با طراحی ریسپانسیو و استانداردی که دارد نظر هر ببینده ای را به خود جلب میکند. هر سایت آموزشی و دانشگاهی و … دارید. قالب Edumy بهترین انتخاب برای شماست و با استفاده از آن میتوانید یک سایت بی نظیر آموزشی طراحی کنید.

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید

قالب آموزشی ایدامی با بسته نصبی آسان

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید


پنجمین قالب برتر ما در لیست مقاله قالب امپراطور هست. قالب امپراطور  یک محصول ایرانی ، قالب ایرانی می باشد. این قالب دارای صفحه ساز المنتور می باشد که قادر خواهید بود تمام صفحات قالب را ویرایش کنید.

قالب امپراطور بر پایه ووکامرس طراحی شده است و ویژه راه اندازی سایت های فروش دوره آموزش آنلاین است. به علت استفاده از ووکامرس در این قالب آموزشی وردپرس دست شما برای توسعه و استفاده از افزونه ها مختلف باز است و همچنین به راحتی می توانید از درگاه های پرداخت پیاده سازی شده برای ووکامرس استفاده کنید و مشکل پرداخت نخواهید داشت.

امروزه با توجه به مرسوم شدن آموزش آنلاین نسبت به قبل بیش از پیش نیاز کسب و کارها به سیستم آموزشی که پاسخگوی نیاز برگزاری آموزش های آنلاین باشد حس میشود. قالب Emperor با در نظر گرفتن و پیاده سازی امکانات فراوان ویژه فروش دوره های آموزشی به صورت آنلاین با طراحی بروز و منحصر به فرد هر آنچه را که شما برای راه اندازی امپراطوری آموزشی خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. قالب امپراطور یک محصول ایرانی است که مطابق سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده است.

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید

قلب امپراطور تم فایل

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید


ششمین قالب برتر جهان و ایران قالب مستر استادی هست. قالب مستر استادی دارای صفحات کاملا گرافیکی و دمو های آماده و از پیش ساخته شده است. در قالب مستر استادی از صفحه ساز المنتور و ویژوال کمپوزر استفاده شده است!

قالب Masterstudy یکی از بهترین قالب وردپرس آموزشی برای سایت های آموزشی و آموزشگاه ها و موسسه های که دوره های آموزشی دارند می باشد. قالب وردپرس Masterstudy با طراحی بسیار حرفه ای و امکانات بسیار زیاد سفارشی برای سایت های آموزشی طراحی شده است و همه امکانات مورد نیاز برای سایت های آموزش آنلاین و برگزار کننده دوره ها را دارد. شما می توانید دوره های آموزشی خودتان رو با هزینه و بصورت رایگان با قالب وردپرس آموزش آنلاین Masterstudy راه اندازی کنید.

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید

قالب آموزشی

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید


آخرین قالبی که در این مقاله معرفی میشه قالب WPLMS می باشد. این قالب یکی از قدیمی ترین قالب آموزشی هست و دارای بروز رسانی های مرتب و پشتیبانی خوب می باشد.

قالب WPLMS یکی از کامل ترین و پرفروش ترین سیستم مدیریت آموزش برای وردپرس است. با این قالب به راحتی درس و دوره های آموزشی ایجاد کنید و به فروش برسانید. این قالب با تمام درگاه های پرداخت ایرانی مستقیم و غیر مستقیم بدون پرداخت هزینه اضافی سازگار است.

قالب آموزشی WPLMS یک قالب آموزش مجازی وردپرس برای مدیریت دروس، مدیریت اساتید و دانش آموزان است. با استفاده از آن میتوان دروس خود را به صورت مجازی ایجاد کرده و به فروش رساند. می توان به صورت آنلاین آزمون برگزار کرد و به صورت خودکار به دانشجویان گواهی نامه پایان دوره اهدا کرد.

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید

قالب مدیریت آموزش

برای ادامه مطلب و دانلود قالب کلیک کنید


دوستان عزیز امیدوارم این نوع مقاله مورد تاییدتون باشه :))
به زودی مقاله های همچون این مقاله خدمتتون منتشر میکنیم.
انشالله با ما همراه باشید

Jafarkhan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جعفر عباسی مدیر سایت
پرفروش ترین قالب وردپرس با 90 درصد تخفیفــــــ!خرید با 90 درصد
+